Kalman, en most is oszinte leszek mint eddig. Figyelj, itt nincsenek indulatok, mamint reszemrol, mert nincs ra okom, csak szerintem megint rosszul ertelmezed ezt. A kiallast viszont nem mint tamadas vagy barmilyen mas rossz ertelmu fogalomra ertem. Azt, hogy egy tapasztaltabbal beszelgesek az szamomra is barmikor lehetseges, es tisztelettel fogadom is. Itt ami zavar csak az, hogy amiert irtam a befolyasos dolgot a BT-el szemben, az azert van, mert az egesz dologban erzek egy olyan dolgot (persze ez csak az en szemelyes velemenyem), hogy mivel neked balul sult el az a kanyar, pont utkoztel velem. Az azt jelenti, hogy egy tapasztalt (Kalman) utkozott egy tapasztalatlannal (Tamas) es mivel nem egy masik tapasztaltal utkoztel, igy talan ki lehet konnyeben hozni a dolgokat kedvezoben szamodra, mert talan a tapasztaltab mar startbol maskep ertelmezi mint en. Megegyszer kihangsulyozom, ez csak egy sajat velemeny. Ez nem azt jelenti, hogy lenne barmilyen bajom vagy haragom Kalman szemelye irant vagy Koolman versenyzo irant, ha lenne barmi hasonlo akkor nem jelentem volna meg a szinhazba, sem a kartingon es nem beszelve fent nalad a lakasra a beszelgetesre es nem jonnek most kovetkezo szombaton sem.
Most, hogy egy kicsit visszaterjek a te postodra, folytatnam azzal, hogy azert nem irtam egy BOCS-t mert az nem lenne oszinte dolog reszemrol, csak simma formasag, es formasagbol nem teszek ilyent. Mar le irtam elozoleg par pontban a dolgokat, ami abbol all, hogy en nem fekeztem az biztos, lassunak lassul voltam az is tutti, mert torot volt az autom es az a bizonyos Orouge elotti ereszkedon tokig benyomot gazzal sem haladja meg a vegsebesegem a 290km/h. Amit tettem az annyi, hogy levettem a gazrol a labbam es visszakapcsoltam. Es te is emliteted, nem csak rad kellet figyeljek, hanem ket autora, ezt azert ne feled. Amugy csak tiszta kivancsisagbol, ha mar visszanezted a koreimet annal a kanyarnal, akkor kerlek azt is mond el mert en nem tudom, hogy hany korben nem kapcsoltam vissza ott?
Az elobb irtad a kolcsonos figyelmet, te mint hatul autozo, mit figyeltel? Es meg nem emliteted meg a kanyarban beero manoveredet ami kidob a razokore meg joval mielott mogottem lennel. Es megint a te szavaidat idezem: "A hatso auto hibas mindig egy utkozes soran"
Lattom ez igy hosszu sorokat emeszt, remelem ertelemel es hasznossagal, de inkabb ezt mar hagyuk a szombati talalkara es ott jobban boldogulunk.
Varom is, hogy ez ott tortenjen meg mert ugy korektebb magunkal szemben, mert ertelmetlen egymast uszitsuk egy ket sorral.
Addig is mely tisztelettel veled szemben,
Tamas