Hozzászólások száma : 1544 Join date : 2008. Oct. 12. Age : 42 Tartózkodási hely : Maidenhead
Tárgy: rFactor2 Isi Hétf. 20 Jún. 2011 - 4:18
Cars
Can we have glowing/reflective numbers for night racing which is easier than doing it now with rFactor? No plans for this, but you can do this yourself.
Can cars now make proper wheel to wheel contact? Yes. We have improved collision detection.
How exactly has the tire model been improved? The tire model is new and one of the most important features of rFactor 2 which will interact with the new weather and real road models. Real life drivers deal with many changes during an event as they can arrive at any turn and can find themselves with more or less grip than they felt on the previous lap. The tire, track and weather model should allow users to experience many of these changes for the first time.
The tire is now considered to be a separate simulated body to the rim, and the contact patch has a huge increase in processing allowing different and constantly changing levels of heat and wear all around and across the tire. Tires will hold a history of what you’ve done to them and all these factors will give a constantly changing experience in terms of grip, handling and even pit strategy.
The video below gives a basic demonstration of the new tire model and how the contact patch changes shape and holds heat/damage in any abused areas.
Has damage been improved? We’ve done some work on this but are not yet sure what will be in the initial release. A new feature which may make it would be that paintwork can be scratched/ripped by contact. Tire damage has also been implemented (see above).
When I change tires (or go onto the grass and make them dirty, etc) will the look of the tires change? Will there be visual tire wear? There will be both physical and visual wear for tires. Dirt and grass pickup not yet decided.
Arpi Szentliga Versenyző
Hozzászólások száma : 796 Join date : 2009. Aug. 30. Tartózkodási hely : Sepsiszentgyorgy
A pályák akképpen gumizódnak fel, hogy hány autó halad el és hogy hol fékeznek. Óriási áttörés lesz az biztos
GPHUNGARY forrásából: Nagyon úgy tűnik, hogy lassan elérkezik az a pillanat, melyre sokak vártak: Megjelenik az rFactor 2.
Ennek egyik előjele, hogy az ISI háttérkép/renderkép formájában közzétette a játékban majd szereplő, és eleddig nem látott járműveket. Ezek között találhatunk láthatunk régi Formula 1-es kocsikat, GT kocsikat, gokartot, és egyéb nyitott karosszériás versenygépeket és autókat, valamint a már sokat látott Formula Renault 3.5. Külön kiemelném, hogy az egyik Formula 1-esre hajazó járművön megtalálható a cápauszony is. Lehet, hogy az 1. részhez hasonlóan a másodikban is lesz egy F1-es betontorpedó, ezúttal egy 2010-es? A képek mellé melyek háttérképként is használhatóak, az ISI a Facebook oldalán leírta, hogy még a héten jönnek bővebb infókkal a játék állapotát illetően, illetve egy megjelenési dátumot is közzé akarnak tenni! Kíváncsian várjuk.
Hozzászólások száma : 546 Join date : 2010. Dec. 08. Age : 29 Tartózkodási hely : Erdélyország :)
Tárgy: Készül a KERS, és a DRS remdszer rFactorhoz Szer. 6 Júl. 2011 - 22:04
Az International Pro-Modding, és a SimsyncPro jelenleg azon dolgozik, hogy a közeljövőben az rFactor-ban is megvalósítsák az idei Formula 1-es világbajnokság előzést elősegítő rendszerének [DRS] szimulációját, ezenkívűl az idén visszatérő extra motorteljesítményt biztosító KERS is bekerülne az újításba!
Eddig a külünböző modifikációkban az rFactor beépített boost funkcióját használták a KERS modellezésére, azonban ez az erőforrás élettartamát jelentősen befolyásolta. Az új alkalmazás, amely rF_Kers néven fut a tervek szerint hamarosan kiküszöböli ezt a problémát.
Az eddig nehézséget okozó DRS zóna kijelölése is megldodódhat, így akárcsak a valóságban csak a pálya kijelölt szakaszain lesz alkalmazható az új rendszer. Amint aktiváljuk a DRS-t jelentősen csökken az aerodinamikai tapadás az autó hátulján, és kanyarkijáratokban szinte lehetetlen redukált aero tapadásnál kordában tartani a versenygépet.
Az új kiegészítés publikus lesz, és a tervek szerint az FS ONE 2011-el fog érkezni, amely megjelenési ideje azonban egyelőre még ismeretlen.
Az alábbi videóösszeállításban működés közben is látható a készülő rendszer:
willyKEE Szentliga Versenyző
Hozzászólások száma : 1544 Join date : 2008. Oct. 12. Age : 42 Tartózkodási hely : Maidenhead
Tárgy: Re: rFactor2 Isi Csüt. 7 Júl. 2011 - 3:19
ez nagyon komoly amugy ...
Lukács Szentliga Versenyző
Hozzászólások száma : 1815 Join date : 2008. Oct. 13. Age : 47 Tartózkodási hely : Sepsiszentgyörgy
Tárgy: Re: rFactor2 Isi Csüt. 7 Júl. 2011 - 9:48
Hopppácska. Ebben a topikban, a fentiekben valaki az én nevemet használta az a bizonyos lefordittósdiról, hogy nem ért semmit. Az nem én voltam, nem én írtam!!! Valaki tudna erről beszélni??? Amúgy az egy dolog, hogy én sem értem teljesen de ez nem azt jelenti hogy ilyent irtam volna.
TMS Szentliga Versenyző
Hozzászólások száma : 1600 Join date : 2011. May. 31.